【SP20】20% OFF på över kr20,999
Registrera dig och spara! 10% rabatt på förstagångsregistrering

Tillagd i din korg:

Frakt & Betalning

Fraktpolicy


Betalning

Fri frakt på de flesta beställningar. Inget minsta köp.
Vi accepterar för närvarande större kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX, etc.) och PayPal-betalningar.
Även om du kommer att kunna visa priser i olika valutor kommer vi fortfarande att behandla beställningar i standard US-dollar.
Ett bekräftelsemeddelande kommer att skickas till dig när beställningen har godkänts och verifierats. Vi börjar förbereda din beställning omedelbart efter att den har verifierats.
Du bör få ett bekräftelsemeddelande för att spåra statusen för din beställning inom 3-5 arbetsdagar efter att din beställning har behandlats fullständigt.
Frakt
Denna strategi är lämplig för beställningar som görs i Sverige. Denna strategi är utformad för att säkerställa att du är väl medveten om våra transportstrategier och system. Genom att göra ett köp från den här butiken godkänner du följande strategier.

1. Område som ska levereras:


Vi levererar till följande länder/regioner:Sverige

 

2. Beställningens leveranstid är uppdelad i två delar:


(1) Orderbehandlingstid:
Cirka 3-5 arbetsdagar. Det är den tid som förflyter mellan det att kunden gör beställningen och det att vi behandlar beställningen till leveranstjänsten. I allmänhet skickas beställningar inom 3-5 arbetsdagar efter orderbekräftelse/betalning. Beställningar som görs på helger eller helgdagar kan bli försenade. Vårt lager är endast öppet måndag - fredag under normala öppettider, med undantag för helgdagar. I dessa fall vidtar vi åtgärder för att säkerställa att leveransförseningar hålls till ett minimum.

(2) Leveranstid:
Cirka 7-14 arbetsdagar. Den dagliga bryttiden för beställningar är 17:00 (PST). Efter denna tidpunkt kommer vi inte att behandla beställningar som inkommer samma dag. Normalt är leveranstiden endast 10-19 arbetsdagar. Leveranstiden kan försenas på grund av oväntade situationer, som tullinspektion, hårt väder, strejker etc. Våra produkter levereras via DPD och DHL.

 

3. Spårning


När din beställning har skickats kommer vi att skicka ett e-postmeddelande till dig.

Om din beställning just har skickats ut, vänligen vänta 3-5 arbetsdagar för uppdaterad spårningsinformation.
Om din beställning redan är på väg, men inte har uppdaterats på flera dagar, kommer den vanligtvis att uppdateras tills paketet når nästa leveransstation (kan ta 3-7 arbetsdagar). Vänligen vänta på uppdateringar.
Om du fortfarande har frågor om statusen för ditt paket, vänligen kontakta vårt kundsupportteam genom att maila oss på contact@lassola.se.


4. ADRESSÄNDRING:


När paketet är på väg kan vi inte ändra leveransadressen. Om du behöver ändra leveransplatsen för din beställning, vänligen kontakta oss på contact@lassola.se inom 24 timmar efter att du har gjort din beställning.

5. Leveranstiden har överskridits


Leveranstiden kan försenas på grund av oväntade situationer, som tullinspektion, hårt väder, strejker etc. Om din beställning är försenad, vänligen kontakta oss via e-post på contact@lassola.se inom 24 timmar efter att du har gjort din beställning. Vi kommer att kontrollera situationen med transportföretaget i tid. Tack för din förståelse och ditt stöd.

6. Annullering av order


Alla beställningar som görs på vår webbplats kan avbrytas innan de skickas. Om du kontaktar oss i tid återbetalar vi hela betalningen till ditt betalningsförfarande.
För beställningar som redan är på väg eller har behandlats beklagar vi att vi inte kan annullera dessa beställningar.

7. Om skatt


Det tillkommer inga ytterligare avgifter när du har lagt din beställning. I vissa fall kan det förekomma moms eller andra skatter, tullar eller avgifter som tas ut av ditt destinationsland. Baserat på vår erfarenhet är dock en sådan situation mycket sällsynt.
Om du får ett skattebesked från tullen ska du först betala skatten och sedan kontakta vår kundtjänst på contact@lassola.se med betalningskvittot så återbetalar vi skatten till dig.
Om du fortfarande har några frågor om skatten kan du lära dig lite information om din lokala tullpolicy. Vi är mer än villiga att hjälpa till om det finns något vi kan göra.

8. Saknade artiklar


Vi ber om ursäkt om en beställning fastnar i tullen, skickas tillbaka eller till och med går förlorad under leveransprocessen! Kontakta vårt supportteam på contact@lassola.se för att fråga om du vill ha en återbetalning eller en ersättning för din beställning.

9. Kontaktuppgifter


Företagets namn: Waves HK Holdings Limited
Företagets adress:UNIT506 BEVERLEY COMMERICALCENTRE 87-105 CHATHAM ROAD SOUTH,
TSIM SHA TUSI KOWLOON, HONGKONG
TEL: +8525340 5622
Observera: Denna adress accepterar inte returer. För returer, vänligen kontakta vårt kundteam för hjälp.

10. Spårning


Att spåra din beställning har alltid varit så enkelt. Följ bara dessa steg-för-steg-guider för att övervaka din försändelse.

Klicka på denna länk: Spåra din beställning
Använd det spårningsnummer som du fick i det e-postmeddelande som du använde under utcheckningen.